.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
1000 تومان؛ قيمت تمام‌شده هر مترمكعب آب
قيمت تمام‌شده هر مترمكعب آب تا چهار سال ديگر هزار تومان خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرآنلاين معاون وزير نيرو با بيان اين مطلب در پاسخ به اين سوال كه بنابر قانون هدفمندي يارانه‌ها تا پايان برنامه پنجم بايد قيمت آب به هزار تومان برسد، در اين صورت چهار سال ديگر هر خانواده در بهترين شرايط با توجه به سرانه مصرف 250 مترمكعبي بايد 250 هزار تومان پول آب بدهد، گفت: بايد سعي كنيم تا پايان برنامه به قيمت تمام‌شده برسيم. ستاد هدفمندي يارانه‌ها هم سعي دارد با يك تعادل مناسبي پيش رود. ضمن آنكه اگر بخواهيم نرخ تورم را طي اين چهار سال محاسبه و تلفات را كم كنيم، خودبه‌خود قيمت همين مي‌شود.

محمدرضا عطارزاده ادامه داد: سعي داريم تا چهار سال آينده كه قرار است آب به نرخ تمام شده عرضه شود از تجهيزات بهتر و تكنولوژي‌هاي جديد استفاده كنيم تا قيمت تمام‌شده را پايين بياوريم. وي افزود: در اين بين سعي داريم زماني قيمت هزار تومان را براي هر متر مكعب آب تعيين كنيم كه درآمد مردم مناسب باشد تا فشاري به جامعه وارد نشود. معاون وزير نيرو گفت: واقعيت اين است اين آبي كه دولت به مردم مي‌دهد، متوسط كشوري آن هزار تومان تمام مي‌شود. بعضي اوقات در برخي از مناطق بايد آب را بيش از 700 كيلومتر انتقال داد. ضمن اينكه بايد هزينه پمپاژ آب، تصفيه و... را هم لحاظ كرد كه در اين صورت قطعا رقم بالاتر از هزار تومان هم خواهد رفت.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 فروردين 1391
کدام آب واقعا معاون وزیر خجالت نمی کشد این مردم باید برای استفاده این آب که نیمی ار روز قطع میباشد باید پمپاژکنند آنوقت از گرانی آب حرف میزند اول بیا زیر ساخت رو دروست کن بعد ادعا کن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.